Arns Taxiservice – 24/7 Taxivervoer – Reserveer nu!

Vervoersvoorwaarden

Vervoersvoorwaarden Arns Taxiservice

Algemene vervoersvoorwaarden

• Online reservering minimaal 24 uur voor de geplande vertrektijd, per telefoon of e-mail acceptatie op basis van beschikbaarheid.

• U krijgt een bevestiging van uw taxirit als wij de rit voor u kunnen verzorgen.

• Er kan een wachttarief in rekening gebracht worden als u de ophaaltijd bent overeengekomen.

• In verband met de beschikbare ruimte in een personenauto, geef daarom bijzondere bagage zoals Grote tassen, Kinderbuggy’s, Duikuitrusting, Grootbagage etc. ten alle tijde door bij uw reservering. Zodat we niet tijdens de rit voor verassingen komen te staan.

• Een rit annuleren kan alleen binnen een termijn van 24 uur voor aanvang van de ritopdracht. Bij annulering binnen 24 uur voor de vertrektijd, zijn boekingen onderheven aan de volledige reissom, tenzij de annulering het gevolg is van overboeking en/of overmacht.

• Wij berekenen een wachttijd van 60 minuten na landing van het vliegtuig. Deze tijd is in de ritprijs inbegrepen, daarbuiten wordt er een wachttarief gehanteerd op basis van de wachttijd.

• Houdt er rekening mee dat enkele luchthavens verplichte doorrijkosten hanteren naar de terminal ook voor het wegbrengen en ophalen deze doorijkosten moeten wij aan u doorberekenen.

• Indien de passagier op opgegeven luchthaven niet aanwezig is en niet telefonisch bereikbaar is, wacht onze chauffeur tot vlucht is afgehandeld. Daarna vervalt het recht op de rit en berekenen wij de volledige bedrag.

• Op al onze dienstverleningen zijn de algemene vervoersvoorwaarden van toepassing. Indien u vragen hierover heeft neem gerust contact met ons op Arns Taxiservice helpt u graag verder.

Aansprakelijkheid

• Arns Taxiservice kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, door b.v. files, pech onderweg, weersomstandigheden etc. die het gevolg hebben dat u uw o.a. de vlucht mist. U dient dan ook genoeg tijd in te calculeren om tijdig op de desbetreffende luchthaven of belangrijke afspraak aanwezig te zijn, zodat u door eventueel oponthoud onderweg toch nog op een andere manier tijdig voor uw vlucht of geplande afspraak aanwezig kunt zijn.

Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u niet tevreden bent met de uitvoering van het vervoer. Uw klacht, vraag of suggestie kunt u melden aan Arns Taxiservice via een van onderstaande contactmogelijkheden:

Internet

U kunt ons via het internet 24/7 bereiken.  Via onze website kunt u gebruik maken van

Online contactformulier

E-mail: info@arnstaxiservice.nl

Telefoon

+31 6 11 59 53 04

Postbus

Arns Taxiservice postbus 36 5825KZ Overloon

Geschillencommissie taxivervoer

In het geval u van mening bent dat wij uw klacht niet naar behoren hebben behandeld kunt u terecht bij de geschillencommissie taxi. Voor verdere informatie verwijzen wij u graag naar hun website.